Dag 1 - presentation om mig själv

Det värsta vore att få denna presentation att låta som en jobbansökan... det vill vi ju inte.

Jag är en normal men samtidigt jävligt onormal brud i "mina bästa år", älskar att skratta å har alltid ett leende på läpparna. Jag älskar att ha människor omkring mig å lära mig av dom, jag är en sjukt rastlös själ å ska alltid försöka hitta på en massa bus för att inte bli uttråkad, gör jag nåt drastiskt så vet man att jag haft tråkigt! Kanske därför också jag flyttat runt en massa sen jag flyttade hemifrån, tror jag räknade att jag tagit å flyttat mitt pick&pack 12 gånger.

Helt sjukt envis. Så envis att folk ibland blir förbannade. Jag är lite svartsjuk... men har svårt för att erkänna det.

Jag pratar. Mycket. Alltid. Högt. Jag är en social människa å jag älskar att lära mig om andra kulturer å religion, det är väl därför jag har fler vänner från andra länder än jag har svenska vänner. Jag planerar min framtid men har egentligen ingen aning om vad som hända skall, för vem fan vet det? :D Jag har så sjukt många drömmar som jag vill uppnå, platser jag vill besöka å folk jag vill lära känna så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt!

Jag älskar min kära sambo å min familj över allt annat på denna jord å utan dom människorna i mitt liv vore jag en nolla. Dom är knasiga, vi bråkar ibland men samtidigt är dom heeelt underbara!

Jag är jag, helt enkelt. Varför vara någon annan när man kan vara sig själv?!



Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra F

Va fan finnen, kunde du inte hålla dig till utmaningen 2 dagar ens?? Här såg jag ju fram emot att få läsa nya inlägg!!!

2012-02-22 @ 14:43:00



Postat av: Santeri

Jag med! :D asså läsa nya inlägg! ;)

2012-02-23 @ 09:56:12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0