Utmanad!

Heeeejsan.

Alltsååå... har varit lite slö igen. Eller ja, jag har helt enkelt inte haft tid. Å mycket har hänt... men det ska jag skriva om imorn. Nu ska jag ta mig an en utmaning som jag fått ;)

Vad gjorde du för tio år sedan?

Gick i åk 7 på Gränsskolan. Hade fått en massa nya, spännande vänner... var allmänt förvirrad i min egen identitet. Flamsa runt, skolkade, surfade på nätet, umgicks med kompisar å hade ALDRIG tråkigt! :D

Vad gjorde du för ett år sedan?

Var helt grymt nyförälskad å sååå lycklig! Planerade en resa till HBG för att hälsa på syster. Pluggade, festade, sov när jag hade tid... umgicks med vänner & familj, hade nåt slags beroende för Mario Bros på Wii ;)

Fem snacks du gillar?

Lösgodis (surt å sött!), chips&dipp, sourcream&onion cashewnötter å Ben & Jerry's!... ja, that's it.

Fem sånger du kan hela texten till?

Den senaste låten jag lyssnar på hela tiden nu är P-square - No one like you... dom andra är Rihanna - Only girl, Alexandra Burke - Broken heels, Bruno Mars - Just the way you are ooooooooooooooooch The Boppers - Rama lama ding dong bland annat. Men jag sjunger jämt... så jag kan en heeeel del texter också. Music = one of the passions in my life ♥

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?

Åka till Nigeria, resa allmänt överallt. Köpa ett hus i Australien. Betala bort alla mina skulder, å alla skulder min familj har. Köpa en bil... och skänka pengar genom välgörenhet.

Fem dåliga vanor?

Har världens sämsta självdisciplin så håller aldrig det jag lovar mig själv = idag måste jag plugga, idag måste jag sova tidigt, idag måste jag... blablabla. Tar ibland på mig mer än jag kan klara av så jag får ordna saker å ting me eld i baken. Är liiiite för optimistisk ibland vilket kan komma å bita mig i arslet men än har jag inte förvandlats till en neggokärring på heltid :) Vill alltid ha rätt. ALLTID. Å sen är jag förbannat envis!

Fem saker du gillar att göra?

Mysa, kramas, shoppa, njuta av sommaren å skratta!

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa?

Till skillnad från Sandra som aldrig skulle köpa foppisar å ändå gjorde det, så lovar jag att jag ALDRIG kommer att köpa ett par foppatofflor för att dom är så äckligt fula :D keps (passar inte mig då mitt ansikte å huvve är så stort :D), skor med grymt höga klackar för att jag vet att jag inte kan gå med såna, alldeles för små kläder för mig egen storlek å äkta päls.

Fem favoritleksaker?

Mobilen, datorn, kameran, Laotan ;) å kompisar :D

Fem personer som jag vill se göra denna utmaning!

Iom att dom flesta jag känner bloggar bara på halvtid så vill jag att alla som vill gör denna utmaning :) informera mig gärna så jag kan gå å läsa om det sen :D

Peace.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0