Dag 12 - i min handväska

Tänkte att det kanske är dags att fortsätta utmaningen... har ju ändå hållt på med den sedan februari å är fortfarande inte klar ;) haha, typiskt mig.

I min handväska... dock är det en lite knivig utmaning då jag väldigt, väldigt sällan har handväska. Tycker bara att den är i vägen. Kan ju lika gärna sätta mina grejer i nån annans handväska, så som jag nu gjort i flera år ;) Tar alltid bara med mig det viktigaste, fånen, busskort å bankkort ååååå that's it! :D Dom får man tryckt i BH:n så behöver inte ens fickor för det. Kanske också kan vara pga att jag INTE använder handväska som mina grejer alltid är försvunna?! :D Glömmer alltid nåt nånstans eller hittar inte nycklar osv, alltid en jäkla kaos men det är ju såå jag! :D

Näe, handväska är inte min grej helt enkelt!



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0