If you don't want anyone to find out - don't do it

Hur kommer det sig att det är fredag idag IGEN?! Jag förstår liksom inte vart tiden tar vägen! Nej neeej, tiden går för fort å snart måste jag tillbaka till dom norrländska tråkiga skogarna som är täcka med mygg (har jag hört...), här har jag sett hela 5 mygg kanske under hela min vistelse. Oh no. Jag vill inte tillbaka! :D

Ledig fredag. What to do? Jag har gymmat, duschat, nu inväntar jag lunch-tid (hungrig som fasen redan...) å sen ska jag iväg till "stan" på lite äventyr. Förstår inte varför alla kallar Helsingfors-city för "stan", liksom vi kallar Haparanda centrum för "stan", skillnaden är ju då ganska stor :D Men i allafall, till "stan" ska jag iaf å sen får jag se vad jag hittar på för bus.



Peace.

Kommentarer
Postat av: bigSys

Det låter som att du trivs där i södern :-)

2012-06-15 @ 13:24:05




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0