Dag 8 - ett ögonblick

Ett ögonblick...

Ja, går ju å skriva om så många saker. Men det som först "ploppar" upp i huvudet är när min systerson Kristoffer föddes. Jag var chaufför åt några fyllekajor den kvällen å så fick jag ett sms om att en pojke har fötts! Helt underbart. Nån dag efter att familjen kommit hem från BB fick vi åka å hälsa på, å just det ögonblicket, när jag fick hålla lilla sötnosen... ja den glömmer jag aldrig. Den sötaste prinsen var han! Å jag var så stolt över att få vara moster å gudmor åt honom.



- Kristoffer bara några veckor gammal ♥



- Moster kommer alltid finnas där för dig, det ska du veta!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Bea

Sån mysig känsla att få vara moster :)

2012-03-23 @ 10:41:51
URL: http://beatriiicej.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0