Wondering...

Godmorgon!

Jag har hunnit dra en långpromme + ett möte redan å är nu hemma å sitter å funderar på vad jag ska göra. Det är helt sjukt vad energi man får av att komma ut i solen, älska sol sol sol! Jag är lycklig om jag pallar att bo här 1 ½ vinter till (blir på halvtid iofs, som det ser ut nu ;)), sen drar vi nånstans till värmen... för gott. Varför stanna här när vädret bara gör en deppig?!

Ibland kan man inte annat än förvånas över människor å deras handlingar. Man trodde liksom att man sett å hört det mesta, men nej... What the hell?! Ibland blir man bara sugen på å slå in pannbenet på folk "är det här tacken?" liksom men vem fan orkar slösa energi på människor som inte är värda det... Ytterligare ett bevis på att den sista idioten inte är född ännu, tragiskt nog. Nä, nu lämnar vi det bakom oss å siktar mot nya, härliga mål med positiv inställning! :D



- Always stay positive!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0