Dag 10 - min framtid

Jag har försökt att komma undan att skriva om detta, mest för att jag inte har nån aning...

Är det något som är ovisst för mig så är det min framtid - kanske är så för dom flesta. Jag vet inte var jag vill bo, vad jag vill göra eller när jag vill göra nåt, men det spelar ingen roll. Jag vill inte heller planera något för att oftast blir det inte som man planerat ändå - är det inte så? :)

Jag vill ta min examen, jobba å resa.

Så länge jag har min blivande man vid min sida å min älskade familj så spelar det ingen roll vad jag gör å när.



- My background might be blurry but as long as I can see myself clearly...  I know everything is gonna be allright.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0