Remind yourself that it's okay not to be perfect

Gooooodmorgon!

Solen skiner å livet är härligt :) Trött som en åsna är jag dock, vi kom hem kring två i natt å jag kunde inte somna för att det var för ljust ute -_- typiskt. Men nu är jag uppe i allafall, vill skriva av mig lite innan jag börjar på en hemtenta för annars kommer tankarna bara flyga omkring i huvet :D

Alltså, jag har ett skitstort problem! Om jag nu ska vara borta, säg 3 månader, å jag bara "kan bära med mig på tåget" EN stor resväska... HUR FAN SKA DET GÅ IHOP?! Å hur vet jag vilka kläder jag vill använda om flera veckor?! Å vilka skor ska jag ta, å hur många par?! Åh herregud... Att packa den där väskan kommer ta tid, kanske borde börja redan, åker ju på fredagkväll... :P Ussssss, har lite ångest angående detta.

Ååååkej, nu måste jag börja med tentan.

Mysig morsdag till alla finska mammor!



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0