Vecka efter vecka...

Redan torsdag, kan det verkligen stämma? Veckorna rullar på lite väl fort här nu, får ju snart lite småpanik! :D Bara en månad kvar av min praktik å sen äre ju jul, sen januari å så äre ju mars snart?!
 
Ööh, annars då... har fått beställt lite klappar å sånt så det känns bra, då har man gjort bort det liksom. Sen är det bara det roliga kvar = slå in dom i paket! :D Idag har jag haft en jätteslö dag, inte känt mig riktigt kry... ibland förstår man sig inte på alla symtom man har å vilka ska man ta på allvar å vad ska man bara skita i, så kallade "Hema-symtom"...? Men jag tänkte i allafall skala pottisar å slänga dom i ugnen, mums för klyftpottisar! Sen blire hemmagjorda köttfärsbiffar med massa lök å självklart pappas specialare = honungsmarinerade lökringar... mmm, marabou! Dock känns arslet som klister i stolen då jag inte kommer mig nånstans... men snart tar hungern över å då finns det inga alternativ!
 
Hörde även att min Caritan är påväg hit om två veckor! MysmysmysMYSMYS på hög nivå blire då. Vi har ju inte setts sen i våras juh! Helt sjukt hur fort tiden går egentligen när man börjar tänka efter. Då blire yatzy-kvällar å höpöhöpö saker igen.
 
119 dagar kvar ♥
 
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0