det var som fan...

...sommaren gick ju asfort ju!!! fan, nu är det snart september :S oh my god.

aja, jobbat som ett as under sommaren. hunnit med å göra lite annat också iofs, så som festa. haha :P sen har jag väl lekt lite med vännerna å varit till övik två ggr. det var min sommar det :) men jag klagar ändå inte. det enda jag klagar på nu är att jag börjat skolan igen :P men kan ni fatta att jag faktiskt inte kände att det skulle bli så jobbigt idag när jag klev in i mattesalen? kanske beror på att det var en helt annan mattesal än vad vi hade? :P haha. ja inte vet jag, men där satt jag å syrran å räknade matte i af :P å det kändes bra. helt okej. japp.

nu sitter jag hos morsan å ugglar å ska väl åka hem här om en stund. vet inte när jag börjar imorn men jag tänkte åka till skolan lite innan å sitta på bilden å skuma :) känner att jag vill måla klart det jag börjat med, vilket känns bra för att jag oftast brukar skita i sånt som jag vet att jag ändå inte har temperament till å göra bort :P men nu känns det bara som att man kanske kan få klart den där tavlan jag började med för 324 år sen.

aja, nu blir det å dra sig hemåt å kanske göra nåt vettigt. typ... ta en dusch å sova ;) sounds good.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo det är ju alltid så. Får ha i tankarna att alla nog är lika nervösa som jag är :) Huh matte, jag försökte i ett år men det gick inte.. får inte in mab i min skalle det går bara inte :)

2007-08-21 @ 22:42:41
URL: http://fess86.blogspot.com



Postat av: Anneli

Njaa, vette fan om det är nå höjdar kamera på den.. :p 2 megapixel.. din syrra hann ju redan skryta över att hon har 3 megapixel, så det förstörde känslan lite. ;)
det är ju en sony ericsson k550i. mitt abonnemang löpte ut, så förlängde det och fick 2 nya telefoner. så både mattias o jag är nöjda o belåtna.. hehe.
hur går det för dig då?

2007-08-23 @ 00:42:19
URL: http://anneli.blogg.se



Postat av: Anneli

Nå din mobil är ju inte ens gammal, så du behöver väl ingen ny mobil ännu? :P
vad har du annars haft för dig då?b

2007-08-28 @ 09:58:30



Postat av: Sandra

jag hade eventuella planer på gym typ nån gång i oktober. För jag tänkte om man skulle ta nå kortare (om det går) typ 4 månaders kort, så att det räcker över de tråkiga vinter månaderna (när man ändå inte kan/vill vara ute i kylan). men jag vet inte. När hade du planer på att börja?
:)

2007-08-28 @ 20:35:47
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

har du då tänkt ta ett årskort eller??? Jag e som oxå sugen på att börja göra nått, men kan känna att det finns ännu utrymme för att vara ute och motionera, det är sen när rusket kommer man hellre håller sig inne! Nå iaf så kommer vi garanterat (måste) att ses på gymmet för när jag nu har sagt att jag ska börja gymma (m dig) så börjar jag ! :) Om det nu inte av nån konstig anledning skulle bli så att jag blir totalt bankrutt! men det tror jag inte händer ;) :P

2007-09-03 @ 18:15:24
URL: http://sandren.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0