så fruktansvärt less...

...på skolan å allt som ingår! jag lovar hade jag haft ännu nån vecka kvar hade jag skjutit mig själv. vissa dagar är så jobbiga så jag bara vill gråta. jag är så tom å slut i huvet å jag är så trött å så less så det finns inte... bläää :'(

nåja... snart kommer belöningen i allafall. hade tänkt mig att jag får sova lite längre än 4-5 timmar natten mot lördag, vilket jag inte tror att jag kommer göra men jag skulle verkligen behöva den sömnen :/ vid 8 på lördagmorgon ska jag redan vara hos mamma för jaana kunde inte fixa mitt hår senare :( jag vet inte vad jag ska göra. men i allfall... sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra dom 100 timmarna fram till balen. supa kanske?

på måndag eller tisdag nästa vecka hade jag tänkt gå på fotografering å då skulle carita fixa mitt hår när hon är ledig :) å på fredag är det studenten. ja ni... nyss klagade jag på att det ännu är tre år kvar... snart är jag 40 bast.

har ett prov imorn å så ska några frågor vara inlämnade, sen har jag ett prov på fredag å så ska jag finslipa projektarbetet. jag mår illa bara jag tänker på allt som jag ännu har kvar å hur mycket jag faktiskt gjort den här veckan. förra natten sov jag typ tre timmar, satt uppe till nästan 4 på natten å bara skrev å skrev :(

fan vad jag klagar...

nu ska jag skriva lite till å sen ska jag sova.

godnatt som fan.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så? In och rösta, och be dina kompisar göra detsamma...

2007-05-31 @ 00:45:27
URL: http://www.TheGuide.nu



Postat av: Anneli

Nå nå, snart är ju skolan slut för dig. var glad att du hade ork att gå färdigt gymnasiet. :p

2007-05-31 @ 01:11:35
URL: http://anneli.blogg.se



Postat av: Johanna

Det är snart över Hemi! Jag lovar att det blir lättare sen, försök tänka positivt, det är inte lätt. Men det blir bra, jag lovar. :)

2007-05-31 @ 09:48:58
URL: http://theunsaid.blogg.se/



Postat av: Lisa

Hojja, vilken magont jag får av att läsa din blogg. Jag lider verkligen med dig :/ Du har varit jätteduktig som ändock orkat med allt annat, ordnat och fixat med bal och student. Du är guldvärd.
Snart snart snart är det över. Jag lovar. Och vi ska ha så jävla kul nästa fredag. Jag lovar att det kommer vara värt all besvär. Lovar.
*Kramar om*

2007-05-31 @ 13:23:11
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Gud vad skönt att höra att det kändes bra. Men så är det. Så det så ;)
Måå tötis :)
Ja vi ses senare idag! Ska pysa iväg nu. Ha det bra så länge!

2007-06-01 @ 08:31:25
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0