nattkludd

jag har tänkt å uppdatera 100 gånger efter lördagen men jag har fan inget vettigt å skriva :P å hur kul är det å läsa bara massa skit som jag alltid kommer på? nåja, hursomhelst så får ni läsa massa skit nu också för jag känner att jag inte orkar komma med något vettigt just i natt.

åååå så hade vi matteprov idag. förhoppningsvis så klarade jag det. men jag vet inte alls. det kändes bara skumt efteråt? det kändes som att man var så osäker på svaren, hur många gånger ska X in där å det -Y i kvadrat inom parentes å hur ska man lösa ut ekvationen å ska man förenkla eller beräkna å vad blir egentligen symmetrilinjen å fy helvete allt. nå, läraren sa att han kanske hinner rätta proven till imorn, ska ju inte på lektionen iofs när jag åker till ö-vik men syrran får ta reda på resultatet å säga det till mig sen :) klarar jag inte det så härjar jag sönder bussen. så äre bara.

nu ska jag sova... eller något :P



Peace.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej jag hann bara inte svara då, och sen glömde jag bort det ;) Men Sussu ringde mig när vi var påväg till Luleå och vi skulle ta det nu nångång till veckan.
Hur gick matteprovet då?

2007-12-03 @ 10:49:18
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Baldervilja

I really enjoyed my visit. A great site

2010-12-07 @ 15:21:35
URL: http://baldervilja.blogetty.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0