boooring...

jaaa jag vet att jag är tråkig men jag har inget å göra å inget å skriva :P

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?
var fan fick du luft ifrån? nee men, beror väl lite på vad det är för snubbe. kanske.

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
en såndär halstablett. ni vet, som man köper på apoteket... vad fan heter dom...

3) I ditt senaste sms står det?
sandra skrev att hon blir sen till stan ikväll å att vi skulle höras imorn istället ;D

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
kanye west - homecoming

5) Var är din kille/tjej just nu?
inte här i allafall :(

6) Välj ett ärr på din kropp?
ett sånt där "sudd-ärr" som jag fick i åttan när man skulle ta suddgummit å sudda som fan på armen. tror jag mätte den 10 cm lång å två cm bred :P haha. jävla idiot.

7) Vilka är dina favoritfärger?
svart, brunt å vitt. typ.

8) Vilka i ditt liv litar du på?

dom som står mig närmast. kanske. 


9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?

fan vad svårt... kommer på massa fina namn men dom passar inte mig :P 

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan
i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna
upp bredvid dig varje morgon?
jag skulle dö :D nee men... jo jag skulle nog bli världens lyckligaste å sen dö :D


11) Hur ofta svär du?
för ofta...

12) Litar du på alla dina vänner?
jag trodde det först men alla förändras.

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
utan tvekan.

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
ibland så vill jag tro det men jag vette fan. ibland förstår man inte anledningen å då känns det ju självklart inge vidare men... jag vet inte.

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
öh, ja... orka ta upp det här.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
WTF?! :P

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
hm, han ska vara omtänksam å rolig å mysig ;)

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
jaaaaa, komma in på universitet å flytta härifrån...

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
mamma. 

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
ja det hoppas man väl på att man blir :/

21) Vart togs din profilbild?
bra fråga...

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
att det känns jobbigt med måndag imorn.

23) Vem känner dig bäst?
jag själv.

24) Vad är helgens planer?
iiiinte fan vet jag än.

25) Vad har du på dig just nu?
mina träningsbyxor å ett svart linne. 


26) Har du någonsin slagit ett träd?
ja, varje dag.

27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
en gång! :P jaaa jag vet, värsta "bad ass"...

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
kan inte välja, älskar å sova å älskar å äta så... pass :P

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
kvällsmänniska. men man har ju blivit lite seg på "äldre dar" ;)

30) Finns du där för dina vänner?
om dom låter mig finnas där för dom så försöker jag så gott jag kan.

31) Gillar du att umgås med andra människor?
nää, jag sitter själv dagarna långa. nee men, klart jag gör. människor som jag känner att jag tycker om å umgås med å som inte ödslar på min energi i onödan.

32) Har du lätt att förlåta andra?
för lätt ibland... behöver bara höra ordet så säger jag "det är ingen fara"... fast jag kan gå omkring å tänka på det i evigheter ändå... ja, knepigt.

33) Skulle du någonsin dela din pojkvän/flickvän med din bästa vän?
hell no.

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
med mig själv typ :/

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
för många.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
återstår att se :) men ja, jag tror det. 

eeeh, ja... det var det.

ha en trevlig söndag ;)

Peace.


Kommentarer
Postat av: Horse Games

Interesting.

2010-02-01 @ 13:26:11
URL: http://horse-games.tk01.info




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0