sanning

16.41

du kan säkert hitta bättre, men ingen kan älska dig som jag.

Peace.


21.02

min boxer slutade funka! :( jävla skitboxer. robert gör reklam för skitgrejer. grr... anyway, tog fram min sex and the city shoebox å slog igång första skivan, fan vad det är bra alltså. ska slökolla några avsnitt till innan jag tar en dusch å går å lägger mig å förhoppningsvis somnar i någorlunda god tid, börjar 9 imorn.

gårdagen var jätterolig. efter att vi halvsovit oss igenom första föreläsningen på morgonen så gick vi till systemet å därefter till ica å handla. gick efter det till maddes mamma å åt lunch å snacka massa skit, slöade ett tag å gick tillbaks till skolan. vid 16 slutade vi å åkte iväg hem till madlie å hennes karl borta i gullänget å sandra fixa mitt hår, jag slängde på mig kläder å smink å så drog vi till stan där micke å sawmya var nästan färdiga med maten! folk börja anlända å när alla var på plats så åt vi. lax å potatis å kallsås på menyn, fan vad gott det var. fruktsallad å glass till efterrätt... mmm! riktigt bra. spela lite spel, drack några groggar å sen var vi på väg till olearys. halva klassen var ute så det var riktigt trevligt. vid halvtvå var jag hemma, i bra skick :)

vaknade på morgonen, trött som fan men inge bakfull å det kändes skönt. trodde jag hade glömt vart mina gränser gick men icke ;) men känns egentligen bara skönt å ha varit nykter. tänk å va såhär trött flera gånger i veckan... nej fan. iaf, sandra hämtade mig som vanligt ;) å vi åkte in till stan för å ha en föreläsning om biologiskt åldrande - medicinska å sociala konsekvenser. riktigt intressant :) men trött var jag som sagt. på mickes blogg kan ni se en bild på finnen (mig) å på honom, ungefär så såg vi väl ut.

nu ska jag kolla nåt avsnitt av favvoserien :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0