en dröm

jag förstår inte mina drömmar. jag har drömt konstigt i några veckor nu å jag vet inte riktigt vad jag ska göra för å slippa dom. vissa är så obehagliga å jobbiga å när man vaknar på "morgonen" efter 8 timmars sömn känner man sig fortfarande heeeelt jävla slut...

i natt drömde jag i allafall att min lilla bula i nacken (har säkert slagit i huvet nånstans i helg...) började göra otroligt ont å jag fick åka in på akuten där dom konstaterade att jag hade en hjärntumör å hade ca. tre veckor kvar att leva. jag minns att känslan som jag fick då var så jävla äkta. jag visste inte hur jag skulle reagera. jag skulle ju aldrig hinna få barn, eller se syrrans ungar ta sin första fylla å få sin utskällning från moster. jag skulle inte hinna gå klart min utbildning å inte heller kunna köpa ett sommarställe åt mamma, hon som så gärna vill ha ett sånt. jag skulle inte få äta jordgubbar på sommaren å bada i torneälven en sista gång, å aldrig hinna be om förlåtelse till alla dom människorna jag har sårat å för allt dumt jag har gjort i mitt liv.

fan, det är så sjukt. det jag kände var så himla äkta. är det bara ett tecken på att bara för att jag mår så äckligt bra just nu, å känner mig älskad å lycklig, att det snart försvinner? att mitt undermedvetna på nåt sätt vill varna mig för å inte tro att det här kommer att vara långvarigt? eller är det bara ett tecken på att jag ska försöka leva livet varje dag för att man aldrig vet när det är över? äh, jag vet inte alls... 1000 frågor men inga svar.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men syster yster....Jag tror att dina drömmar inte har nått med verkligheten att göra, det e därför det heter drömmar!! Försök att njuta av livet just nu, låter som att du har det jättebra just nu, vilket jag blir så jävla glad för, because u worth it :). Så lyssna nu till din syster som e visare o mer erfaren:/ Njut av stunden o oroa dig inte för morgondagen!! Love u, sköt om dig o massor av kramar från oss alla :)

2009-04-28 @ 08:07:41




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0