alla hjärtans dag

en överreklamerad jävla skitdag. haha, jag skrattade så när jag läste sandras blogginlägg om våran filmidé, en rysare där en psykiskt sjuk seriemördare går omkring å mördar äckligt lyckliga par på alla hjärtans dag. haha, fan vad kul, jag hade lätt sett den filmen om det fanns en sådan.

anyway, är lite småseg idag, var hos madde igår å hällde i mig lite vin å jag trodde det var lugnt med vinfylla fram tills jag vaknade i morse. men men, då har man vart med om en sån fylla också! riktigt trevligt var det igår iaf, fick mig å längta till sommaren  å jänkare då vi spelade massa elvis å the refreshments. mm, sommar...

näe men jag önskar allihopa en mysig alla hjärtans dag, försök älska varann extramycket idag.

*kastar kärlek på* ♥

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0