nej, nu fan...

åh, äntligen är denna skithelg snart över :P för en gångs skull så vill jag inte ta bort måndagen från almanackan, brukar hata dom annars. men jag har en så lång dag imorn, går 14-17 så kan ju njuta litegrann av måndagen iaf. *ironic*

å nu känns det faktiskt bra. jag har valt att skita i allt som har med djupa känslor å göra, å börja om på nytt. blir nog bäst så. helvete, man kan ju inte dalta runt med mina känslor heller hur som helst? eller? näe fuck you all. nu börjar vi om från början. nästa grej ska bli bra liksom. jag vill inte va me nån som ignorerar en å bara skiter i en å aldrig hör av sig, jag vill inte va me nån som flirtar med en miljard brudar på samma gång å funderar på å dejta hälften av dom. HELL NO. this is my life å jag förtjänar fan så mycket bättre än bara massa skit!!!

"du kanske tror att jag är en bra tjej,
en sån som tänker på dig hela dagarna och skriver söta sms
från skolan om att jag saknar dig,
som väcker dig med en puss i pannan varje morgon och säger att jag bryr mig om dig, uppvaktar dig med en varm kram när du minst anar det.
eller varför inte ett litet sött gossedjur?
en sån som stryker dig över huvudet tills du somnar varje natt,
tror du det?!
så har du rätt,
bara det finns kärlek och du förtjänar det..."

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sändrä från Häppis!

Det vart ju snyggt när du gjorde om här på bloggen!

2009-02-16 @ 12:32:29



Postat av: Elin :)

Vad snyggt det blev när du gjorde om bloggen!

2009-02-17 @ 07:40:32
URL: http://tequilaaa.blogspot.com



Postat av: Vladde

mkt snyggare blogg:)

2009-02-17 @ 15:41:03
URL: http://phonography.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0