there's no time left

alltså jag har fortfarande svårt å förstå det här... att folk från min generation börjar dö. det finns inte i min värld, det får inte finnas i min värld. varför ska det vara så orättvist? man är väl fan inte färdig med å leva livet här på jorden när man inte ens fyllt 30? näe, jag fattar inte.



"Lord though I walk through the valley of the shadow of death,
I'm not scared cause you're holding my breath
I only fear that I don't have enough time left
to tell the world that there's no time left.
Lord though I walk through the valley of the shadow of death
I'm not scared cause you're holding my breath
I only fear that I don't have enough time left
to tell the world that there's no time left."

vila i frid.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0