svammel

jaah det har hänt så mycket så jag inte riktigt vet vart jag ska börja...

fick lägenheten i af, blir inflyttning förhoppningsvis den första mars, ska träffa min nuvarande hyresvärd idag så får vi väl se vad dom hittat på. ska bli sååå skönt å flytta närmare stan å ha en skitfin lägenhet me BADKAR! äntligen! :D så sen kommer det vara onödigt för er å ringa mig på kvällstid eftersom jag kommer spendera mycket tid i badkaret me massa bubblor å en gul badanka. jajjemän.

ja, det var väl det som var positivt. resten går väl an men vem fan orkar. omtenta fick jag ju också, men var ju inte ensam om det. bland ca. 40 elever var vi 21 stycken som fick U, så det känns väl lite bättre att man inte är ensam, även om man kanske inte får tycka så :P anyway, 21:a februari (jaa en lördag...) är det omtenta å funkar det inte så får det fan vara. då skiter jag i allt å blir fritidsforskare istället. hade ju iofs en långt å välbehövligt å mysigt jullov så det ska man väl inte sopa under mattan, men blir bara så less. men men, förhoppningsvis så blir det som man vill.

jag vill heeeeem... längtar hem så galet mycket! tänkte igår för mig själv att det inte är så länge kvar tills jag får åka... å jag åker den 6:e mars :/ aja, är ju en bit dit men med omtenta, hemtenta, seminarier å ev. flytt så ska jag väl få tiden att gå ;) sen lovade danne mig att dom skulle vänta med att fira hans bror tills då jag kommer hem, å det var ju snällt :D så lördagen efter jag kommit hem så blire bowling å partaj å det blir ju skoj.

aaah, jag är så känslomässigt förvirrad just nu att jag inte vet varken ut eller in. jag vill bara att saker å ting ska bli bra utan att behöva anstränga mig å behöva diskutera saker jag tycker är jobbiga men det vet jag ju själv att jag måste ta tag i. blääääää, har ingen ork! undra om det skulle bli bra om man bara ligger i sängen en hel vecka... sen när man stiger upp så kanske det har ordnat sig. kan ju vara värt å prova...

däng mig i huvudet, nån...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0