what a day...

oh gud vilken jävla dag det har varit. för det första så försov jag mig (!) å fick stressa upp, sen ringde sandra å sa att vi inte kunde skippa föreläsningen så som vi hade tänkt för det var examinerande, STRESS!! hon kom å hämtade, jag halvsov ännu när vi kom in till stan å sådär men sen efter ett tag så vakna jag till halvt. aja, fick reda på att det inte alls var examinerande så då var jag bara allmänt less å sur, vi stanna där fram tills lunch å efter lunchen så gick vi ner till biblan å började med hemtentan. var ju inte alls så lätt som jag trodde ;) men, detta ska nog gå bra. ska fortsätta på den imorn. men fan vilken rolig dag jag haft trots allt skit, vi har flumma på som aldrig förr å jag har gapskratta riktigt ordentligt. tack mina tre små knasbollar, ni lyser upp min dag när allt är piss, skit å helvete!

sen! vill jag skicka en tanke till min sötsandra från happis! hon gjorde mig riktigt stolt på msn tidigare idag när hon pratade massa snusk med mig (nu låter detta helt jävla fucked up, men bara hon å jag vet vad jag menar)! haha.

näe man kanske ska lägga sig innan allt det här går för långt?

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra från da town in norr ;)

HAHA, Hema. Det är ju bra att jag gjorde dig stolt! :P Den riktiga Sandra kom fram ett tag ;) haha. Kram

2009-02-25 @ 08:18:12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0