Chaos

Aah... Tisdagmorgon. Tiden går ju framåt, trots allt ;) Känns dock som att man bott i det här kaoset i flera veckor. Jag vill helst ha flytten överstökad nu, på en gång, helst igår redan, men fram tills nästa vecka då vi förhoppningsvis flyttar så får jag väl bara blunda och ignorera det här kaoset. Eller nåt.

Och sen har jag ju hittat mina drömmars soffa på EM möbler... Åh, jag vill ha den! Den var så stor och härlig och mjuk och... mojjig. Dock har jag inte hittat den varken i katalogen eller på hemsidan, kanske en utgående vara? Och det gör ju mig stressad om det nu skulle RÅKAS bli så att den hamnar i vårt hem... Aja, den som lever får se. Jag får nog drömma vidare ;(

Jag kanske ska gå och göra mig färdig för dagens bravader. Måste förbi ett skitställe (arbetsförmedligen) och ett annat skitställe (synsam) och sen kanske vi åker förbi gränsboden en sväng, om systeri nu var sugen. Annars prommar jag över till mami och snor hennes bil och åker dit en sväng :) As long as I slipper se alla dessa jävla kartonger och grejer så är jag nöjd.

Anyhow, ska rensa lite playlists på spotify och sen ska jag bli en människa.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0