Ett anti-inlägg

Tisdagkväll, och det känns som att dagen har gått ruskigt fort. Har hunnit promma en sväng, avverka ett jobbigt möte, dricka kaffe hos mamsen, varit på synundersökning och valt ut 5 (!) par brillor att prova och eventuellt köpa ett par (lycka till, Miss kan-aldrig-bestämma-sig)... Kuskat mami på banken, tankat och varit till syster och gänget en sväng. Åkte hem, fixade tvätten, var på stadium en sväng, var på ica, kom hem och nu sitter jag här. Borde gå ner till tvättstugan men jag känner mig så slö. Det känns så jobbigt att hela tiden behöva ha något att göra för att dagarna ska gå fort. Jag har aldrig varit den som har kunnat sitta stilla, jag har alltid varit nånstans och ränt runt. Jag blir uttråkad av att bara vara hemma och glo på alla dessa flyttlådor och tomma väggar. Egentligen är det väl en hel del som borde göras, typ sätta igång med städning och annat, men i och med att flyttdatumet eventuellt har ändrats så vet jag inte hur tidigt jag ids börja med det heller.

Jag känner mig allmänt anti idag. Jag vet inte vad det beror på, redan på morgonen när jag vaknade kände jag mig allmänt negativ. Och vem tar man ut det på om inte på personen man älskar? Usch, jag får så dåligt samvete, därför ska jag pussa sönder honom när han kommer hem från jobbet i natt. Tyvärr så är det nog min nackvärk/huvudvärk som gör att jag inte riktigt kan känna mig på topp. Jag blir så jävla less på att jämt ha ont. Jävla skit. Får ringa och boka massage nästa vecka tror jag, annars finns risken att jag blir anti på heltid.

Nu ska jag släpa fet-arslet till tvättstugan och sen ska jag slöa på en stund.

Peace.

Kommentarer
Postat av: MMMMia

När du väl ska köpa brillor, TA med mig:) vill ha ett par solglasögonisaaaar:)

2010-04-14 @ 16:32:05



Postat av: Akselmelisa

Very interesting site --- quite informative

2011-05-12 @ 16:37:44
URL: http://akselmelisa.blogimagine.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0