Bara någonting

Jag har inget vettigt att skriva egentligen, jag skriver mestadels för att risken finns att jag somnar på den här lektionen annars... helt sjukt hur trött jag är. Jag har nog flera veckor sömn att ta igen, kommer bli intressant att känna när hjärnan kokar över :P Nästsista skoldagen nu... imorgon kvar, sen drar vi ut och äter middag med några klasskompisar, kommer att bli hur mysigt som helst. På torsdag åker jag och Johanna till Lule där Carita ska sätta hair extensions åt oss båda två, ska bli så kulig, både med nytt hår och med en dag med min älskade vänt! :D På fredag jobbar jag... och sen är det helg. Jag borde nog kanske börja fixa färdigt alla julklappar... Eller börja med att köpa en kanske, har som inte lyckats köpa nå klappar ännu... jaja, det här blir säkert skitbra.

Jag skulle kunna göra mycket för en red bull nu...



Peace.

Kommentarer
Postat av: Grace

Can't wait to see your new hairstyle.

2010-12-14 @ 16:17:12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0