Häcken full

Projekt efter projekt efter projekt, tenta hit och dit, inlämningsuppgifter och grupparbeten, redovisningar och arbeten... och jullovet är bara två veckor bort. FIFAN! Denna helgen har jag ännu möjlighet att slöa på, men nästa vecka blir det att ge 200 % till skolan.

På tisdag ska jag iväg och kika på en lägenhet i Kemi... spännande! Förstår inte riktigt att jag överväger att flytta till Finland ;) Men är man fattig så är man, what to do.

Imorn åker vi till tomtelandet i Rovaniemi, är typ 100 år sen jag var dit sist så ska bli kul att få se vad det finns, och kul att få umgås med lite annat folk också. Ser framemot den här helgen, det kommer nog att bli en superdupermysgosbästrolighelg!

Nu lite social welfare på det här, sen drar jag hem.

Peace.

Kommentarer
Postat av: J & A

Nooooooooooooooo!!!!!!! Vad ska jag ta mig till utan dig i Haparanda...

Men självklart är jag glad för din skull om du hittar något du är nöjd med. ;) <3

2010-12-03 @ 11:59:03



Postat av: Sandra

Saknar dig så förbannat mycket! Tänk på mig på måndag klockan 8! Love U babe! :)

2010-12-08 @ 10:57:15
URL: http://virgoart.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0