Pissed off!

Alltså... det är sällan något som chockar mig längre, jag menar, i en värld där människor blir mördade och bortrövade till höger och vänster, där naturkatastrofer härjar runt överallt, där fattiga bara blir fattigare och folk får fetma och anorexia... mitt bland allt det där, är det svårt att chockas. Men nåt som gör mig arg och förbannad och får mig att reagera, är när det finns idioter som inte fattar hur fan man ska uppfostra barn. Eller som helt totalt skiter i sina barn, det gör mig också förbannad. Sen senaste nyheten som jag dom senaste dagarna läst på både aftonbladet och msn, är dom två åringen som röker två paket cigaretter per dag. Han fick sin första cigg från sin far när han var 18 månader gammal, och nu är han uppe i 40 cigg per dag. SJUKT, OR WHAT??! Hur i helvete tänker vissa människor?!

På aftonbladets sida hade pappan kommenterat; "han ser hälsosam ut, jag förstår inte vad problemet är." Problemet är att du inte har några hjärnceller jävla gubbejävel! Och mamman kommenterade att om inte pojken får sina cigg så blir han helt tokig och dunkar huvudet mot väggen. Tyvärr verkar det som att mamman inte heller verka ha några hjärnceller kvar i huvudet... Stackars den här lilla pojken, två människor som han ska kunna lita på mest av allt och som ska hålla han ifrån allt sånt här skit, dom har bara serverat skiten på ett silverfat till honom. Det är så tragiskt... Fyfan vad jag blir arg.

Pffff... Dags för en dusch och svalka av sig kanske, känner mig väldigt uppe i varv nu.

Mer om den stackars lilla pojken kan ni läsa här och här.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sussii

Jag håller fullständigt med dig!! Fyfan vilka människor det finns på denna jord...

2010-06-02 @ 12:10:39



Postat av: Torsteinmargit

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-04-13 @ 11:19:28
URL: http://torsteinmargit.blogimagine.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0