Torrperiod

Uuh, har haft bloggtorka i flera dagar nu. Har många gånger börjat skriva nånting, men sen inte haft nåt vettigt att skriva så då har jag skitit i det. Inte för att jag egentligen vet om jag nånsin har nåt vettigt att skriva, ibland är det bara skönt att skriva av sig lite och ventilera tankar.

Helgen spenderade vi i Iisalmi, som är nånstans i mellersta Finland. Eller är jag helt ute och cyklar? Säkert är jag helt ute och cyklar, men hursomhelst... Nånstans i grannlandet ligger det i allafall, tog flera timmar att köra dit, mer behöver man inte veta :P Det var kul att träffa Heikkis släktingar, se vilka alla är och få ansikten till alla dessa namn man bara hört. Vi har ätit gott, bråkat med mygg och fått ta hand om varandra och helgen var supermysig.

Ikväll var jag och Sandra och såg Sex and the city 2, och jag loved loved loved that movie! Sex and the city är hursomhelst min bigtime favorite, och jag kan inte ens räkna hur många gånger (närmar sig nog kanske 20 gånger...) jag sett igenom min älskade Shoebox med 6 säsonger av dessa underbara brudar! Nu längtar jag tills filmen släpps ut så jag får köpa den och lägga till den till min underbara samling i bokhyllan ;) Underbart!



Nu är jag helt slut, bokstavligt talat... Det är länge sen jag har varit såhär trött, så jag tar nog filten och kryper ner i soffan och väntar på att min älskade sambo ska komma hem.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0