Aaaaaaaaandas ut

Då var det fixat! Det känns så otroligt skönt, det känns som att en sten har fallit från mina axlar. Aaaaaaaah, jag kan andas ut. Nu slipper jag oroa mig över att inte bo hälsosamt, jag slipper också oroa mig över att inte hitta en bra lägenhet i tid. Idag var vi och kollade på en mysig tvåa på strandgatan, och vi blev båda två förtjusta i den :) tredje våningen, ca. 60 kvm, lagom hyra, ett stenkast från torneälven och beachen... Äntligen ska vi få skapa någonting som endast är vårat! Snart älskling :*

Imorn är en dag full av måsten, vilket jag inte riktigt gillar. Förhoppningsvis går den dagen fort så jag slipper tänka så mycket. Heikki ska jobba dubblapass imorn så han åker före 5 och kommer tillbaka först vid midnatt. Jag ska väl... Städa, dona på lite, åka på ett möte... Dra till Torne en sväng, träna, kanske hinna baka något till kalaset på fredag. Äh, jag tar dagen som den kommer, det blir nog bäst så. Vad som än händer så lär jag gå omkring med ett leende på läpparna, för just nu känns allting så jäkla bra! Och bättre kommer det att bli, helt sjukt! :)

Tack för den här dagen. Tack.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0