You & I

Det känns så skönt med måndag igen. Jag vet inte om det beror på att jag i själva verket vill att tiden ska gå snabbt nu när vi snart ska få flytta, eller om det bara känns skönt... på nåt sätt. Ny vecka, nya utmaningar heter det väl?

Helgen som gått har varit underbar på många sätt. I fredags var det kalas här, Heikki fyllde ju hela 23 år! Dom sista gästerna for kring midnatt och då var jag redan så trött så det var bara att gå och lägga sig på en gång. Vaknade pigg och utvilad på lördagmorgon. På eftermiddagen åkte vi iväg till syrran en sväng, sen har vi mest bara myst. Hur underbart som helst. Bara tagit hand om varandra. Mm, det behövs det också ibland, bara skita i omgivningen och bara vara vi. Lördagkväll såg vi film på tv:n och självklart så somnade jag i soffan... Släpade mig till sängen och det tog inte länge innan jag somnade om. Återigen så vaknade jag pigg och utvilad på söndagmorgon, härligt härligt. Då åkte vi mest runt i olika möbelbutiker och försökte hitta en bra soffa. Det är fan inte lätt alltså... Inte för att det är någon stress direkt men skulle ju vara kul om man hittade någon som är superbra :) En lite större en. Aja, vi har en del krav men vi får väl se... Igår åt vi även grillat för första gången ;) Lite bränt men fyfan så gott. Mmm, det är nu det börjar.

Jag är så lycklig. Så otroligt lycklig. Aldrig trodde jag att jag skulle få känna såhär, att jag förtjänade att känna såhär. Helgen har bara tillhört dig och mig och ingen annan, och det har varit underbart. Jag älskar dig, tack för att du är min.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0