Bitter

Har ingen ork att skriva något vettigt. Är trött men det är cold case på tävä'n så jag kan inte gå och lägga mig förrän det har slutat... spännande.

Imorn börjar jag inte förrän 11.30 ;D what a looong day, psst. Dock blir jag förbannad på fittCSN, dom verkar inte veta nånting på det där jäkla stället... Förbannad jag blir.

Valet håller jag bara käften om. Det gick åt helvete och jag är bara glad över att jag har dom närmsta åren "försäkrade", jag ska plugga. Hade jag varit arbetslös hade jag behövt flytta hem till mamma. Sen får vi bara hålla tummarna att jag håller mig frisk :) och att alla andra håller sig friska. Vem bryr sig om att skatterna sänks när allt annat bara blir sämre... Lite bitter är jag.

Nuuu blire till att borsta tanden och sen sova.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Runejohanne

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2012-07-18 @ 12:51:50
URL: http://runejohanne.blogbloc.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0