Favoritdag!

Äntligen lördag. Känns grymt skönt med lördag, det är min favoritdag :) Idag ska vi fira Danne som fyllde år förra veckan, och vi ska fira han med pumpa och ståt! Haha, eller så inte. Men jo, fira han ska vi göra i allafall. Startar med en förfest, sen kl 21 ska vi till Kalix och bowla två timmar :) Sen blir det mest troligt krogen för gänget. Om nu inte folk blir för fulla som då en gång när vi var och bowla, 4 däckade innan vi ens var påväg till krogen ;/ Det var illa... Vi får skylla på bowlingkompaniets billiga shotar :D

Nu har jag precis ätit lunch och ska väl försöka göra något åt det här kråkboet :( Usch, är så less på min frilla nu. För långt för att kunna ha mohawk-frilla, för kort för att kunna göra typ lockar och sånt. Skithår!!!!!! Kånkelbär?! Hahaha, fyfan nu är jag trött. Anyhow, fixa mig lite, åka på Rajalla med Santerilainen, komma hem, hopp i duschen, börja fixa sig, ta en grogg eller två, AAAAH underbara lördag, solen skiner, fest på G, det kan förfan inte bli bättre!



PARTY ON!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0