Kluven

Grymt slö idag. Drömt flummiga drömmar igen, den här gången skulle vi ut och resa och jag missade planet! Självklart, bara för att jag äntligen skulle få åka iväg en sväng... Ja helt sjukt. Om nu nån resa blir av så ska jag se till att vara på flygplatsen 2 timmar i förväg bara för att vara på den säkra sidan.

Vaknade på morgonen och det såg ut att vara värsta kanonvädret, så jag tog på mig mjukisbrallerna och tröja och jacka, pluggade in mp3-spelaren i öronen och drog ut på en promenad, men varmt var det då fan inte alltså. Blåste ju som satan :) kändes som att huden skulle lossna från ansiktet vissa gånger :P haha. Anyhow, har försökt att få tag i kvinnan i Kemi men det verkar ju i princip omöjligt, hon har ta mig fan upptaget hela jävla tiden, hur funkar det liksom? Samtidigt som mina chanser att fortsätta plugga via Umeå universitet är goda, efter att ha blivit slussad vidare från ett ställe till ett annat idag... Då skulle jag "bara" läsa ett år, sen praktik en termin, sen skriva uppsats, så tungt låter det ju egentligen inte. Fyfan alltså. Jag har ingen aning vad fan jag ska göra...

Nu blire en dusch för fröken Trast, sen ska jag hitta på något roligt :P



- Jag älskar dig.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Söta ni är! :D

2010-09-01 @ 22:03:29



Postat av: ninnu

Vilken fin bild <3 Ja du sis, du får väl försöka bestämma dig för nåt....vad det änn blir så blir det nog bra :) elr så får du se till att det blir bra!!

Natti natt, kram

2010-09-01 @ 22:57:28




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0