Slöis

Vilken seg dag... Jag är rastlös men har inte ork att göra nånting. Crap. Har i allafall beställt bilderna nu, så om några dagar borde dom dimpa ner i brevlådan, wohoo. En bit på vägen är jag i allafall, sen gäller det bara att inhandla ramar och rama in allt så äre klart! Känner mig nästan lite konstnärlig... fastän jag inte är det, för 5 öre :P

Har ätit lunch för ett tag sen, och tror att jag nu snart ska fixa mig och åka förbi hos mamma och glo på hennes telefon, om det kanske har kommit ett sms från Ellos. Har väntat hela jävla veckan, hur svårt kan det vara att skicka iväg ett litet paket? Förra veckan fick jag mail om att mitt paket är på väg... Aja, blir lite bitter.

Fan vad slö jag är. Jag vill bara sova... Jobbig dag idag :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0