MixMixaMixat

Sitter i vardagsrummet å känner mig inte trött för fem öre. Borde försöka sova då jag ska upp tidigt imorn å ta buss till Happyranda å sen därifrån ska vi dra vidare till Luleå å på kvällen blir det MOTÖRHEAD! Har sett framemot den här dagen så länge å äntligen är den här! :D

Nu känns det riktigt ensamt. Alltså, riktigt ensam sådär, ja som det inte ens går att förklara. Jag har varit i skolan 8-12, haft Sandra å Edvin på besök fram tills ikväll å sen drog vi på ölbingo. Jag kom hem å kände bara... tomhet. Gillar inte riktigt att jag känner att jag måste ha sällis av nån hela tiden så att tiden ska gå snabbare, å speciellt inte när jag känner att jag måste ha det en hel dag... för då känns kvällen bara hundra gånger värre. Nästa vecka ska jag bara sitta ensam här, bara glo filmer å tycka synd om mig själv å invänta julen. För efter julen blir det nyår. Å efter nyår... ja då kommer han äntligen hem!

Men först ska vi självklart röja loss imorn, deppa får jag göra senare ;)



- WEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :D

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0