Snart, snart...

Aaah, måndagen är snart slut. Igen. Fattar liksom inte. Aja, det gör inget, imorn har vi en presentation, på onsdag har vi en presentation å på torsdag åker vi äntligen till luleå! Så vi har väntat :D ska bli superduperkul!

Helgen var vild å galen men skoj hade vi. Satt hemma hos Anjan till en början å tömde baileys flaskan, sen drog vi vidare till Kyllikinraitti för självaste festen å det va gääääälet å gäääälet roligt! Efter det så råkade vi hamna på krogen här å fan vad kul vi hade, är så glad att jag bestämde mig för att följa med dit. Dansade å hade roligt, drack dock bara vatten på krogen å tur var väl det... fick sen två unga killar att följa mig nästan hem så jag slapp så själv, men vi hade trevligt å jag ramlade inte ens fastän det var halkigt som fan :D kom hem vid 4-5 på morgonen, kikade fejjan, tvätta fejjan (HÖHÖ) å gick å la mig... tog ett tag innan jag somnade, tusen tankar å jag vaknade kring 10 så hann inte få så mycket sömn! Men jag minns inte ens när jag har varit på krogen sist så det var lugnt värt det. Måste samla bilderna från den festen också, är så van nu att alla andra har kameror så jag glömmer bort min helt å hållet, ful ovana, jag ska bättra mig, jag lovar!

Nu ska jag fixa klart det sista på min presentation... Uugh.



- Det här väntade mig när jag kom hem idag... hon såg så mysig å oskyldig ut tills jag hittade hennes buserier.



- Hon hade haft roligt med blomman... IGEN! Det var blomjord till å med under soffan. Hmhm :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0