A LOT!

TjabaTjenaHallå!

Hoppas allt är fint med er. Själv har jag åkt på förkylning å feber :( känner mig som en liten snorunge, bokstavligt talat. Jag kände igår att nåt kändes tungt i kroppen, blev andfådd så lätt när jag var ute å promma. Senare på kvällen svullnade halsen upp å förra natten har jag knappt sovit! Så idag fick jag feber å har frusit å svettats om vartannat så jag är lite less. Blir nog inge skola för min del imorn, ska ännu kolla hur jag mår på morgonen...

Nu har vi hållt på att kika på lite lägenheter i söder å fyfan vad dyrt det är! :D nästan så man vill gråta när man ser priset. Nåja, det kostar att ligga på topp. Förhoppningsvis så blir vi accepterade att åka till Portugal nästa sommar/höst (3 månaders praktik utomlands!!! :D) tänk vad skönt å få vara i värmen ett antal veckor! Fast å andra sidan, i oktober lär det ju inte vara superhett mer men vafan, jag är ju norrlänning så jag ska ju palla. En kofta kan jag väl packa med mig ;) HÖHÖ! Å efter Portugal säger vi tack å hej. Jag ska gå klart skolan här iom att jag redan börjar tredje året nästa höst, känns onödigt att begära en förflyttning... men flytt blir det i allafall! :D (orkar inte förklara här riktigt hur vi tänkt, är lite komplicerat men bra blir det iaf ;)) Wee wee weeeeee! Nu är jag riktigt taggad, känner mig så less på norrhelvetet å vill se å prova på något annat! Puss min älskling :*

Jag har nu ett bra tag varit ute efter en snygg vinterjacka å iom att man är så jävla fet så hittar jag sällan jackor i butiken :D hatar tjejjackor för att dom är formade på ett idiotiskt sätt som inte passar min kropp för 5 öre, å killjackorna har 5 meter för långa ärmar... så jag beställde en från nätet, den storleken jag ska ha har varit slut i flera dagar men nu i morse fanns den å jag nappade... 599:- med 40% rabatt! :D Billigt blev det ju, nu håller jag bara tummarna att den passar bra :) (försökte hitta en bild men alla jackor var slut så ni får inte se den nu :D)

Nu ska jag myspysa lite med älsko, hur mycket kan man egentligen älska en annan människa?! Helt otroligt hur mycket jag känner för honom. Min fina! :* Ska även försöka kurera mig för lördagens bus... överdos av vitaminer å hett the å svartvinbärssaft... håller tummarna att jag blir frisk!




- Stranden i Turkiet... hur jävla nice är det inte?!



- Ligger under parasollen å myser... mysutsikt... mysiga å sandiga fötter ;) MYS!


Peace.


Kommentarer
Postat av: Santeri

Gris, jag vill oxå ha sand mellan tårna... eller vara utomlands kanske det heter ;) haha :*

2011-11-11 @ 15:33:32




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0