Dag 9 - min tro

Ah... lite kluven är jag när det kommer till denna utmaning, kan vara därför som jag "undvikit" att skriva något.

Jag tror på Gud. Punkt slut. Egentligen skulle jag inte behöva förklara mig mer än så, men ja jag vet inte... jag är född kristen, döpt, tagit konfirmationen å allt det där, men jag vill inte påstå att jag tillhör en viss religion eller har en viss tro. Jag önskar det fanns en sån som var mixad, ni vet, tankesättet från buddhismen, godheten från islamen, hjälpsamheten från hinduismen etc, men det finns det inte. För mig räcker det med att säga att jag tror på Gud. Sen behöver jag inte specifiera det mer än så, det är ju ändå MIN tro.



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0