Brr...

God dag!

Jag känner mig så sjukt slö idag, även fast jag har sovit säkert 10 timmar :D vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Dock tror jag nog att det beror på att jag sovit för mycket, typ som att man går i en dimma å fattar ingenting. Vädret blir bara kallare å kallare, jävla skitland. Å idag hittade jag is på INSIDAN av vardagsrumsfönstret... what the hell?!



- IS!!!

Har duschat för ett tag sen å ska väl snart börja göra mig i ordning, iofs vet jag inte om det är nån idé å fixa hår osv när man ändå måste ta på sig mössa... nåja, det blir vad det blir. Har inte fått nåt svar från Sandra som säkert ännu ligger å slöar om det blir nåt besök på IKEA idag. Den som lever får se.



Peace.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snart är det alla hjärtans dag, och därför har jag dragit igång en fototävling med helt grymma priser, och temat kärlek såklart, kan tex vara vänskap, kärlek, matriella saker, eller prylar, något som symboliserar kärlek! Mer information finns på bloggen! Lycka till!



http://chaiilatte.webblogg.se/2012/february/prime-time-magazine-fototavling.html#comment





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0