Diamonds are forever...

Åh, kära fredag får jag chans på dig?! :D

Även fast jag inte har så mycket att göra nu... men det kan vara skönt det med ibland. Ser framemot 50-års festen imorn, det ska bli superkul! Å det bästa är att min älskade vän Sandra lovade å köra hem mig på kvällen så jag får ändå sova bredvid älskling i våran lilla säng! ♥

Det är dom små vardaliga sakerna som gör mig så lycklig.

Jag har i allafall lyckats plugga lite å stolt är jag. Sakta men säkert börjar högen med uppsatser å inlämningar minska å det känns så förbannat skönt! Kan ni fatta att jag redan pluggat över 1,5 år?! Helt sjukt vad tiden går fort! Typ i mars har jag gjort halva min utbildning. Nu är det bara våren kvar som kommer gå galant tror jag, vi går mot ljusare tider å det kan ju inte bli annat än bra, eller hur?! Sommaren är jävligt oviss men det är en orsak till att bara leva i nuet å njuta av varje minut. Jag längtar tills jag är färdigutbildad socionom (är lite avis på mina gamla klasskompisar i Övik som precis har tagit examen...) å kan komma ut i arbetslivet å jaaa jag vet att man verkligen inte blir miljonär i det här yrket men att man äntligen får börja tjäna pengar! :D WOHO! Men det får inte bli alltför tråkigt heller. Sådär, hej-jag-gör-samma-sak-dag-in-å-dag-ut... för ni som känner mig vet ju att det blir drastiska åtgärder å det blir aldrig bra ;)

Jag håller tummarna för att framtiden blir ljus för oss.



- Äre inte så?!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha och jag är avis på dig som fortfarande går i skolan... det är tufft här ute på andra sidan skolväggen kan jag säga... jobben lyser med sin frånvaro...

2012-02-06 @ 09:32:13



Postat av: Maria

Sandra: tålamod min vän, tålamod! :D

2012-02-06 @ 13:08:12
URL: http://myah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0