Tillfälligt avbrott

Jaaaa, jag vet! Bloggandet gick åt helvete men inte för att jag inte orkade/ville/hade tid att blogga utan för att min dator har kraschat! :( i tisdags kom jag hem på kvällen från våran trip till Oulu med klassen så då var jag alldeles för trött för att blogga, men igår morse skulle jag starta den å den bara "nee, jag vill inte starta nå mer!". Med hjärtat i halsgropen sprang jag ner till skolans lilla IT-avdelning där kvinnan ringde vidare till höger å vänster, hela tiden hade jag så högt blodtryck att jag trodde jag skulle svimma. ALLA mina dokument, halvskrivna skoluppgifter, mina 12 000 bilder (!!!) kom ihåg-listor, ALLT fanns på den datorn! Jag skickades vidare till en annan skola å en annan IT-avdelning där mannen sa att han hoppas att det inte är hårddisken å jag ber att det inte är den för då kommer jag ärligt talat att gråta. Dom skulle ringa idag men det gjorde dom inte så förhoppningsvis får jag hämtat den imorn, med eller utan mitt innehåll... förbannade jävla skit. Så om det är nån som har en bärbar hårddisk liggandes, SKICKA HIT DEN FÖR FAN!
Nu har vi kört storstädning av lägenheten, jag rensade balkongen på all snö så vi fick slängt dit mattor å sängkläder å nu sitter jag äntligen här, med en kopp thé å bara slöar. Snart blir det att fixa sig å dra på mysmiddag med gänget hos Lucas å hans man Hazar, men först ska jag kika igenom materialet till morgondagens hemtenta... wish me good luck.

Ikväll ska jag fortsätta med min 30-dagars utmaning, ville bara förklara varför det gått åt helvete :D Hoppas alla har en mysig torsdag för det ska jag ha!


- Me & Lucas on my b-day party ♥

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0