Packåsnor

Tjing!

Hoppas alla har en mysig lördagkväll. Bänkade arslet i soffan för att kolla på Gladiatorerna då min gamla klasskompis Saga skulle tävla, dock blev det en kort stund för henne å hon skadade sig :( så trist... spänningen var på hög nivå på Merikatu under dom minuterna som hon tävlade.

Idag var det helt grymt väder ute å vi bestämde oss för att dra på långpromme, sen promma vi förbi Cittari å megahandla. Det är lite knepigt när man ska handla massa å speciellt tunga saker (mjölk, juice, yoghurt, 2kg mjöl, socker, kattmat etc) å bära allt i ryggsäckar å väskor å fastän det inte är långt å gå så kändes det som att min rygg höll på å gå av när vi kom hem :D Vi måste ha sett ut som två packåsnor.

Igår var vi på födelsedagsfest å det var trevligt. Prommade till Faith å vi åt lax å pottisar, fixade oss å tog taxi till da partyplace. Kring två på natten prommade vi hem å det kändes skönt å gå (tog typ 40 minuter) när det var nice väder, dock mådde inte mina fötter bra av å gå flera kilometer i kilklackar... nåja. Nu har jag gjort det å nästa gång ska jag ta med ett par andra skor i väskan ;)

Nu ska jag åter bänka arslet i soffan å mysa med älsko å se på film.



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0