En tumör mitt i fejjset

Vilken dag säger jag bara. Var så sjukt trött i morse då jag vaknade så jag knappt visste vad jag hette. Förra natten låg jag å fundera på precis ALLT mellan himmel å jord å ni vet när man börjar tänka på något å blir lite irriterad, så fortsätter man å tänka på det å man kan inte släppa tanken, man kommer in på en annan tankebana å vad fan man än funderar på så hittar man det irriterande i ALLT å allt är bara negativt?! Eller är det bara jag? I allafall... jag var irriterad över hyreshöjningen, mina pengar, att bo i norr, några val mina vänner gjort, jobbet, skolan, alla möten, idioter... jag ville arbeta, flytta å skaffa mig nya vänner ;) å det där lilla irritationsmomentet var först ett litet, litet tankefrö som sedan förvandlades till en stor jävla svart tumör som jag hade mitt i ansiktet å jag kunde inget göra. Efter tre timmar av suckande å vridande i sängen så somnade jag till slut å igen efter tre timmar så ringde alarmet. Jippiieee..........................

Men hursomhelst, är dock på bättre humör nu. Har varit å hälsat på hos kära storasyster som har sin födelsedag idag å det var mysigt som vanligt att få umgås med familjen, fika å bara vara.

Helgen å festen var SÅÅ kanon så jag har nog aldrig varit nöjdare efter en fest :D Dock kände jag mig inte sådär supernöjd på söndagmorgon/dag/eftermiddag men det är väl nåt som hör till, tyvärr... Skitkul hade jag med en massa folk å jag trodde aldrig så många människor skulle komma för att fira mig! :D Efter krogen drog jag å pojkarna å köpte en familjepizza å jag fick bädda för tre oväntade gäster från Torneå, så det var jag å fyra nigerianska killar som sov i denna lägga å nöjd var jag :D

Nu ska jag koka lite thé å försöka kurera mig från förkylningen, fryser som ett as nu å hoppas att jag slipper få feber för jag har verkligen INTE tid just nu!



- You are a blessing.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0