Puuust!

Tjo!

Hade ju totalt glömt bort igår att jag skulle ha min hygienpass-lektion idag! I Finnelandet måste man ha nåt som heter hygienpass för att kunna jobba i affärer, restauranger osv å jag kan göra den kursen via skolan, så passar på då :) Måste ju ha den hursomhelst... nångång lär jag ju behöva den! :D

Imorn blire skola, möte å sen volleyboll/basket/innebandy/fotboll - beror lite på vilka som kommer å vad vi väljer att göra :P förra gången blev det 45min volleyboll å 45min basket! :D

Nu har jag ÄNTLIGEN gjort klart en skoluppgift som jag haft hängandes över axlarna alldeles för länge, nu känner det såå bra (fastän jag har många andra uppgifter kvar att göra!)! Tänk sen när allt är klart, hur skönt det måste kännas :) Så nu ska vi äta lite fruktsallad å glo tv tills det är dags att sova!



- Apelsin, äpplen, banan, ananas & röda vinbär å så lite juice! MUUUMS! :D

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0