halloween å utgång

oh ja, idag blir det då fest. sandra ringde mig nyss å hon skulle bara äta å sen ska vi åka iväg å handla lite till ikväll :) det ska bli så mysigt!

på tisdag åker vi till luleå å shoppar. sover över hos lisas kompis till på onsdag då, å kommer hem nångång på onsdag kväll. på torsdag morgon åker jag sen till övik :) känns som man har fullt upp men det känns skönt. å slippa vara hemma... jaaaaaH! ;D

nu är mitt rum nästan klart, mamma måste ta isär en stor garderob bara så jag får in databordet å allt annat som jag ska ha :) sängen har jag byggt ihop, eller jag å markus har byggt ihop den :P å det går inte å förklara med ord hur härligt det var å få sova i sin egen säng igen :D i love it.

jooo förresten, jag har gjort en tatuering :D får sätta in bilder här nångång. den är lite öm, men jag är nöjd :) tack johanna å sara för att ni fanns där å lugnade ner mig lite ;) ibland blir jag lite crazy!

igår var vi på ikea, lisa å sandra åt mat å jag åt en chokladboll ;) sen gick vi mest runt där å skuma bara. pappa fyllde år igår också så efter ikea-besöket så åkte vi iväg till pappas grav å tände ljus. det var så fint på kyrkogården när det var en massa ljus som brann. såg inte alls sådär skrämmande ut vilket lugnade ner mig också :) det var fint.

nej nu ska jag fixa mig lite å försöka se lite mer mänsklig ut...

have a nice day allihop ;D

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Askul att ni alla ville följa med till Jullibulli! Jag ser såå fram emot det! Tack mina vänner!

2007-11-05 @ 10:15:36
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Du är så uppmuntrande vännen! Tack för allt.

2007-11-07 @ 10:48:42
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0