händelsefull vecka

jaa ni, utgång blev det på halloween. ni kan läsa hela storyn på lisas blogg ;) hon beskrev allt så bra å jag lämnade kvar mitt minne hos sandra å peter den kvällen så det blir lite svårt för mig å berätta något.

annars då? kom hem för ett tag sen, vi har varit med brudsen i luleå å shoppat å hälsat på juliana :) riktigt jävla trevligt faktiskt. var på stan några timmar, åkte till juliana å glodde lite film å snacka lite skit. köpte inte så mycket iofs, var inte riktigt på shoppinghumör vilket är lite konstigt ;P nåväl, byxor å tröjor å underkläder blev det iaf. å en ny klocka å lite smink! :D aja, kanske blev en del ändå... å så åker jag till övik imorn ;D

mmh, å så fick jag ett test som man egentligen ska fylla i å skicka till sina vänner, men jag fyller i den här å så får ni andra också göra det :D

******************************

Kryssa för dom alternativen som passar in på dig. Skicka vidare testet för att andra ska förstå dig bättre och varför du ibland gör som du gör.

Får du över 20 kryss är du en riktig korkskalle...



[x] Ett tuggummi har ramlat ut från din mun när du har pratat
[x] Ett tuggummi har ramlat ut från din mun när du INTE har pratat
[x] Du har gått in i en glasdörr/ett fönster
[x] Du har hoppat på/av ett fordon som rört sig
[x] Du har tänkt på något kul och skrattat högt så att folk omkring dig har gett dig konstiga blickar 
[x] Du har gått in i ett träd
[x] Du har försökt slicka dig själv på armbågen
[x] Du visste inte att alfabetet och blinka lilla stjärna där var en och samma melodi (inte tänker väl jag på sånt...)
[x] Du försökte precis sjunga dom
[x] Du har snubblat på ditt skosnöre och ramlat
[x] Du har "kvävts" i ditt eget spott
[x] Du har sett filmen Matrix men du förstår fortfarande inte vad den handlar om
[x] Du är/har varit blond
[x] Andra människor har kallat dig för seg
[x] Du har av misstag råkat tända eld på något
[  ] Du har försökt dricka något som sedan kommit ut ur din näsa 
[x] Du har drägglat i sömnen
[x] Du har somnat på en lektion
[x] Ibland märker du att du inte tänker
[x] Du har nångång berättat något och samtidigt glömt bort vad du höll på att berätta
[x] Ibland går folk ifrån dig och rullar på ögonen
[x] Du blir ombedd ibland att använda din inre röst
[  ] Du räknar enkla tal med fingrarna, ex. 7+6
[x] Du har råkat äta/svälja en insekt
[  ] Du sitter och gör det här testet när du egentligen borde göra något vettigare
[x] Du har tagit på dig kläderna ut och in
[x] Du har letat efter något överallt och sedan insett att det du sökte efter höll du i handen/ hade du i fickan
[  ] Du har skickat vidare kedjebrev för att du var rädd för "om du inte skickar vidare detta så kommer något dåligt att hända"-förbannelsen
[x] Du har tappat porslin
[  ] Du vickar lite på huvudet när du är förvånad
[x] Du har ramlat ner från en stol 
[  ] När du ligger ner i sängen/soffan försöker du hitta olika figurer i taket
[x] Du säger "ööh..." flera gånger per dag
[x] Om någon av dina kompisar berättar ett skämt du inte förstår, låtsas du förstå och börjar skratta för att alla andra skrattar


hmm, jag fick 28... ;) riktig korkskalle...

******************************

nej nu ska jag fixa lite tvätt å sååånt :)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja en riktig korkskalle blev du *kaxa kaxa* ;) Ska göra den själv så kanske jag inte kaxar lika mycket sen ;)
Jo jag vet, eller, jag ska lyssna på er. De orden är verkligen guldvärda.
Ha det så bra vännen min! Vi ses på söndag! Älskar dig också.

2007-11-08 @ 12:23:43
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Johanna

*skrattar i högan skyn* Jag skulle faktiskt bocka för den här. *asg igen*
[
] Du har skickat vidare kedjebrev för att du var rädd för "om du inte skickar vidare detta så kommer något dåligt att hända"-förbannelsen

2007-11-08 @ 21:36:05
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Johanna

Jo, jag ska göra det. :P Men är ju lite rädd för hur mycket korkskalle jag kommer att vara. ;P hehe. Joodå, det känns bra. Bättre än då. :D Hur har det varit nu då? :) Njutit och vara ego? Det måste man få vara, hoppas du haft en underbar lite "flört" "semester". ;D Kram

2007-11-12 @ 21:12:44
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0