drömmar

hej era nötter.

jag var så stolt när jag lyckades somna i tid i går :) la mig i sängen vid halv ett nångång å somnade rätt fort efter det.  jobbigt bara att jag ska behöva drömma så satans jobbiga drömmar. när jag sover vill jag sova på riktigt! men jag känner mig helt slut i huvet å stressig på morgonen när jag vaknar. å alltid handlar det om nån jag bryr mig om vilket är frustrerande... jag missar kristoffers uppväxt, jag glömmer bort å hämta jennifer på dagis, pia dör i en bilolycka, lisa blir arg på mig för att jag är så självisk, sara blir ledsen för att jag inte förstår... jag fattar inte. i drömmarna lyckas jag alltid göra nån arg å besviken. i drömmarna blir jag dumpad å lämnad ensam. är det för att jag är så himla rädd för ensamheten? eller är det sanndrömmar? är det bara en jobbig period i mitt liv? eller försöker det omedvetna härja med mig? har alla drömmar en mening? är jag annars bara rubbad i huvet? 1000 frågor men inga svar...

äh, nu ska jag duscha.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror att våra drömmar återspeglar saker som vi inte har bearbetat och de finns i vårat under medvetna. Dom kommer upp till ytan under vår sömn och ska bearbetas i drömmen.När det är tråkiga saker så är det ju jobbigt,men livet är ett evigt slit.Det är inte alltid så att det du ser i drömmen betyder det som det visar. Att tyda drömmar är svårt och jag är dålig på det men Anna är en hejare på sånt.Jag drömmer ju sanndrömmar och det är nog jobbigt det också, för man vet ju inte när drömmen slår in.Lyssnar man noga så vet man !!
Sanna

2007-10-26 @ 18:53:19
URL: http://whitewolf.doggyblogg.se



Postat av: Johanna

När man drömmer om andra är det oftast ändå en själv. Dem här drömmarna har med dig själv att göra. Någon kanske har glömt dig, du känner dig ensam, du känner dig sårad, ledsen eller du kanske tycker att andra beter sig själviskt emot dig.

2007-10-27 @ 01:28:24
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Lisa

Haha! Du är allt rolig du ;D

2007-10-31 @ 10:04:49
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Eivindtine

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-06-25 @ 07:56:39
URL: http://eivindtine.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0