en oplanerad dag

vad skönt med en ledig morgon :) hade tänkt fara på bilden men sara svarar inte på mina sms å inte heller när jag ringer, så jag antar att hon ligger å nanar fortfarande. orkar inte gå själv. jag orkar inte idag bara :P vill bara sitta här å sitta. yepp.

börjar matten vid 13 å håller just på å tvätta kläder för fullt. lite skillnad ändå, jag har blivit van å tvätta mina egna kläder men nu ska man tvätta kläder åt 5 personer. det är ju helt sjukt mycket tvätt :P aja, det går ändå. mamma å dom åker bort i helg så en liten fest skulle inte sitta helt fel :D jobbar väl iofs lördagen å måste jag jobba söndagen också så blir det ingen fest. då orkar jag inte :) men annars hade man kunnat grogga på litegrann. men det visar sig.

igår satt jag, lisa å sara å spelade spel :D minns inte vad det där ena spelet hette... cu...ce...??? aja, man skulle iaf lösa ett mord. aldrig spelat tidigare så det tog ett tag innan man lärde sig tekniken, men sen vann jag ;D sen spelade vi junior labyrinth, från 5 år. :P sara förlorade hela tiden å till slut så gav vi upp helt enkelt. en massa flum å magskratt, uuuh det är så nice! :D å så lånade jag house säsong två av sara. weee!

jonas skulle komma förbi idag men har som inte sett till honom, hade vart kul å få säga hej. nå, inte vet jag vart han har tagit vägen. ska dit i helg iaf, saknar sally så sjukt mycket... fan.

idag har jag inga planer :S ska till skolan en sväng å räkna lite matte (vi har fått en extratimme på onsdagar, frivilligt å gå på den iofs...), sen... vet jag som inte. ska hälsa på johanna på jobbet senare ikväll iaf :) annars har jag som ingenting planerat. det visar sig vad som händer ;D

nu kanske jag borde äta, hungrig som ett as...

"can you hear me calling your name?
I'm trying to reach out to you
take my hand now, or fake it somehow
because I just can't take the truth

hear me calling your name
I feel I'm depending on you
my heart's bursting out
I scream and I shout
can you hear my call?"

Peace.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lalala, snart kommer ni :) försöker fördriva tiden...

2007-10-17 @ 17:37:27
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Sanna

Ha ha nu var du rolig va!!=)
jo jag fick till det till slut, på egen hand, men nu ikväll (hör och häpna). JAG MINNS INTE HUR MAN GÖR!!!!
Johanna jobbar så jag får väl blogga i morgon istället!!FÖRB......DE JÄ..A SKIT.
Men det är ju jag i ett nötskal.....

2007-10-17 @ 21:27:01
URL: http://whitewolfdoggyblogg.se



Postat av: Johanna

Tack för en trevlig Dag! :) Måste göras om. :)

2007-10-19 @ 06:55:37
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0