monday bloody monday

jag hatar måndagar egentligen. okej, inte den här måndagen, för jag var ledig. men alla andra måndagar kan man ta bort från kalendern!!! tänk hur skönt det skulle vara å vakna upp efter söndagen å tänka "ååh, vilken härlig tisdag" ;D å jag som börjar först vid 13 på tisdag också :D måste ju vakna tidigt på måndagar, börjar ju redan 9 :P usch då. åt helvete med måndagar! ni som också tycker måndagar är onödiga kan lämna namn å telefonnummer till mig så skickar jag ett brev till regeringen... eller vem det nu är som bestämmer sånt... haha.

okej, en bra grej finns det ju med måndagar också... NYTT AVSNITT AV DESPERATE HOUSEWIVES ;D å ugly betty. men det är inte lika bra. nu har jag iaf fått ner senaste avsnitten av båda så det blir å kolla snart. tvätta lite kläder först å sen... seeen... SEEEN ;D

oh, jag känner mig så satans störd idag. vet inte vad som är fel. har för övrigt kommit hem från lisa för ett tag sen där jag, lisa å sara inte var alltför normala. tomas tyckte säkert att vi var jobbiga ;) mer tjejkvällar åt folket!

annars har jag bara jobbat i helg. tänkte först utgång i lördags men icke sa nicke, jobbade på söndag. å det var skönt å vakna upp utan huvudvärk. det har jag ju iofs gjort i 5 helger nu :) nästa helg är det personalfest å på alla helgons... dag (?) eller natt eller vad det nu är, ska vi ut med brudsen å fira sandra. vi måste fira henne en helg innan eftersom lissen jobbar den helgen. men det ska bli skoj! sen blir det väl en tripp till luleå också, shoppa lite... vet att jag sa att jag inte ska köpa nå kläder före mellandagsrean men nu blev det såhär :P det är bestämt. kan inte banga nu! ;)

okej, nu tömma tvättmaskinen å sen... SEEEN ;D ni vet vad som gäller ;)

so long suckers

Peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mändagar är lite skit. Brukade alltid säga när det var skola att Måndagen är hemsk för det är jättelänge kvar till helgen, men sen på Tisdag känns allt bättre för då är det inte alls länge kvar till helgen. Står faktiskt i mitt Stjärntecken att Måndagar är en av mina negativa saker. ;P

2007-10-22 @ 23:38:43
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Johanna

Jo, har uppdaterat igen, men det tog ett tag. :) Har inte ringt idag för efter jobbet, vilket varade i 6 timmar. Skulle bara dit en sväng, men blev mer. Så hade jag sån fruktansvärd huvudvärk, det var längesen jag hade det. :/ Absolut! Vad var det du tänkte på? :) Förklarar gärna, kanske du vill ta det med mig personligen. :) Ring imorgon om du vill. Natti Natti

2007-10-23 @ 22:11:54
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Lisa

Nej, men å andra sidan... när tycker han att vi är normala när vi är tjejgäng? ;P

2007-10-25 @ 18:15:29
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Det blir aldrig för mycket att höra det, jag uppskattar det verkligen :)
Haha, du är så söt :D

2007-10-25 @ 23:27:48
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Ragnarlone

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2009-02-27 @ 08:52:52
URL: http://ragnarlone.20six.fr




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0