thanx for the memories

uuuh... jag mår så bra nu :) visst känns allt lite osäkert ännu, men jag känner att jag inte orkar fundera på det mer. jag vill bara ta dagen som den kommer å bara få njuta av allt det här. det känns som att jag behöver det :)

kom hem igår... helgen kunde inte ha varit bättre. även om man inte gjorde så mycket så kändes det som att... jag fick ut massor av det. hemresan var jobbig, allt bara kändes jobbigt. åka därifrån, komma hem igen... samma gamla vardag. men jag kommer leva på dom dagarna länge :) thanx for the memories.

nu sitter jag här i källaren å väntar på att sara ska bli klar. vi ska till skolan å äta å sen till hannas en sväng. har ringt henne redan två ggr, hon somnar ju om för fan ;) men men... kanske man ska fixa sig lite, å min telefon har kommit från lagningen! ska bli spännande å se vad dom gjort med den. får hämta ut den samtidigt när vi åker å fikar :)

nää nu ska jag borsta tänderna å sånt :)

WEEEEEE!!!!!!! :D

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anneli

joo, det finns en hel del att välja emellan.. eller har själv egentligen inte hunnit riktigt kolla.. har ju bara varit i "mitt hörn" där o skumat. :p men dom har tydligen haft fullt upp sen öppningsdagen, så det är ju rätt positivt. :) hur trivs du i erätuukku? vi jobbar ju i princip vägg i vägg :p

2007-10-10 @ 00:40:23
URL: http://anneli.blogg.se



Postat av: Lisa

Sweetypie. Tack.

2007-10-11 @ 12:04:45
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0