utmanad

jag har blivit utmanad av lissen :)

Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
jag vet att mina vänner finns där för mig oavsett (annars skulle dom inte vara mina vänner) men som alla kanske vet så har jag väldigt svårt för å prata med folk. inte för att jag menar att jag är osocial eller så, men det finns nog ingen som riktigt känner "the real me". men jag trivs så. känner jag att det blir tungt så får jag väl göra något åt saken, men jag känner att jag inte har krafter till att öppna mig för människor å sedan bli lämnad. inte för att jag på något sätt säger att mina vänner inte stöttar mig, det gör dom! men jag kan aldrig avslöja allting.

Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
kan aldrig göra någon "vän-lista" för att jag känner att alla mina nära betyder lika mycket för mig. visst finns det dom man tappat kontakten med å så, men jag kan inte säga att dom är mindre värda. bekanta är ju en annan sak.

Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
för många gånger. så sjukt mycket smådetaljer så jag orkar inte gå in på dom. men visst, det känns.  

Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
absolut :) känns skönt å kunna vara den man är.

Vad tror du andra tycker är din bästa och sämsta egenskap?
bästa... hmm, inte lätt å fråga mig om vad andra tycker. kanske att jag är rätt öppen av mig. glad, sprallig. en positiv människa.
sämta egenskap... jag skulle väl då säga att... jag kanske börjar sura för lätt. visst, jag är positiv av mig, men vissa stunder är jobbiga. jag säger aldrig att jag är sur, det vågar jag inte, men folk märker väl när man blir lite småirriterad. äh, jag vet inte.

nu ska jag iväg till malmarna å hälsa på sanna å på kvällen ska jag till lissen :)

Peace.


Kommentarer
Postat av: kim

Hjälp mig? läs det senaste inlägget :( Kram KimJ

2007-10-20 @ 16:33:24
URL: http://kimj.blogg.se



Postat av: Johanna

Jag ska snart hoppa i duschen. sen slå dig en pling. :D Jag hålller med dig fullständigt, Ett Igen härskar. :P haha. Vad har du hittat på idag, efter att du var och åt en ljuvlig Korvilainen! :) hihi.

2007-10-22 @ 20:40:19
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Anonym

Och så... 19½ år senare fick hon ett smeknamn som inte bara användes av en person. "Lissen" :P

2007-10-25 @ 18:14:02
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0