en konstig dag

nu har jag en såndär konstig dag igen :P en sån dag då det känns som att allt går åt helvete. man spiller å tappar grejer i golvet å säger fel saker å beter sig bara allmänt klumpigt. suck. å ihop me allt det där så är jag helt hyper för att jag druckit typ 564 liter kaffe idag. bra kombination... eller inte...

anyway, kom just hem. har varit på kaffeturné med tjejorna. jag å lisa var till vuono först å ritade lite teckningar me jennifer å fika å sånt, åkte vidare till stan, hämtade upp sandra, träffade stefan, var till emil å våldgästa, träffade danne å sen satt vi å skumade med danne ett bra tag tills vi typ frös ihjäl. eller jag gjorde det iaf... körde hem lisen å sandren å åkte hem. å nu har jag ingen aning om vad fan jag ska hitta på. är iofs lite trött också, så blir väl å sova här om en stund... HAHA, yeah sure, jag gick ju nästan på det där själv. suck... less på å sitta uppe hela nätterna igen :/ fick ju så bra dygnsrytm då tidigare men nu är den helt fucked up igen. å på måndag börjar jag jobba, ska jobba 8-17 mån-fre under en månads tid. det kommer nog innebära döden för en viss fröken som inte är van å slita så mycket ;) men men, nångång måste man ju... eller? jaja hursomhelst, skönt å ha nåt å göra på dagarna, känns som att jag har fritidsforska inom det mesta nu :P

imorn, om det är bra väder, så ska vi till stranden å åka pulkbacke! WEE! :D lisa lovade å ge mig fart så jag glider låååååångt me min glidare, haha. men inte ändå lika mycket fart som elina råkade ge ett år, jag gjorde en volt i luften å landade rakt på mina revben :P tror jag hade ont i en månad. nåja, men skoj är det ;) åka som fan. jaa vi är 20 år...

måste vi slåss i veckor för att älska en dag?

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe ok :) Hoppas då verkligen att jag inte får så mycket mer prov snart.. Orkar inte XD Jo, jag hörde att fotokursen var rolig, så då blir de ju lätt att fixa mer poäng :)

2008-04-18 @ 11:02:44
URL: http://snaadrah.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0